مشاوره اینستاگرام
شروع حرفه ای بودن در اینستاگرام
مشاوره اینستاگرام، مسیر کسب و کار اینستاگرامی شما را واضح تر و کم ریسک تر می نماید.
این روزها داشتن یک گوشی هوشمند + اینترنت + ساخت یک اکانت تجاری اینستاگرام، مسیر رسیدن به آرزوها را برای خیلی از افراد کوتاه کرده است. البته دراینبین هم خیلیها با رفتن به مسیر اشتباه و بیش از اندازه ساده درنظرگرفتن کسبوکار اینترنتی، شکستهایی را نیز تجربه کرده و در بین دوستانشان از بیفایدهبودن اینستاگرام برای راهاندازی کسبوکار سخن میگویند؛ اما میدانیم که این یک باور و عقیده اشتباه میباشد.
چرا به مشاور اینستاگرام نیاز داریم؟
شاید شما هم جزو کسانی باشید که برای فعالیت در فضای مجازی، آموزشهایی را گذرانده باشید و شاید هم خیلی چیزها را بهصورت تجربی یاد گرفتهاید. بههرحال گاهی به نقطهای خواهید رسید که لازم است کسبوکارتان از دور و توسط شخص دیگری بهصورت تخصصی بررسی شود. این امر آن جایی خود را نشان میدهد که مشاور بدون هیچ تعارفی اشتباهات شما را گوشزد و برای موفقیت بیشتر ایدههای مناسب را طبق تجربه خویش در اختیار شما قرار میدهد. مشاوره اینستاگرام باعث میشود، شما در زمان خودتان بیشتر صرفهجویی کنید و نیاز به تجربهکردن همه موارد را نداشته باشید.
مشاورهی شروع و پایهای اینستاگرام
شما یا دارای پیج کاری هستید و یا تصمیم به راهاندازی آن گرفتهاید. بههرحال در ابتداییترین گام مشاوره اینستاگرام، با هم به بررسی مسائل پایهای مانند نام کاربری، انتخاب دستهبندی کاری و تنظیمات اولیه میپردازیم تا بهینهترین حالت را انتخاب کنیم. معمولا این تنظیمات فقط برای یکبار بوده و کمتر پیش میآید که بخواهیم این موارد را تغییر دهیم.
مشاوره امنیت اینستاگرام
بدون شک ترس هکشدن پیج اینستاگرامتان را برای یکبار هم که شده تجربه کردهاید و حتی شاید این تجربه تلخ را حس کردهاید. بگذارید با شما روراست باشم. هیچ بستر غیرقابل هکی وجود ندارد. بانک های بزرگ، یاهو، گوگل و خیلی دیگر از بزرگترین های دنیا از این اتفاق دور نمانده اند. اما ما در جلسه مشاوره اینستاگرام تمامی راه حل های امنیتی را با یکدیگر بررسی کرده تا احتمال هک پیچ شمارا به صفر برسانیم.
مشاوره دیزاین و لوگوی پیج اینستاگرام
ظاهر هر چیزی، ابتداییترین چیزی است که در نگاه اول هرکسی به چشم او میآید. پس ظاهر پیج شما، بهخصوص در هنگام جذب مخاطب اهمیت فوقالعادهای پیدا میکند. در جلسه مشاوره، ایدههای طراحی و همچنین ابزارهایی که به شما در زیباسازی پیجتان کمک میکند، معرفی شده و تمام راهنماییها و نکات حیاتی به شما گفته خواهد شد.
بیو نویسی حرفهای در اینستاگرام
تمامی قسمتهای اینستاگرام قابلویرایش بوده و میتوان تغییر داد. اما عموما بیشترین قسمتی که تغییر میکند بیوی اینستاگرام میباشد. بخشی که بعد از یک نگاه کلی از طرف مخاطب به پیجمان، مورد بررسی او قرار میگیرد و باید با نوشته ی مناسب تیر آخر جذب را بزنیم. این قسمت باید در زمانهای خاصی باتوجهبه اهداف متفاوت ما تغییر کند و به حرفهایترین شکل نوشته شود. البته در شرایط عادی داشتن یک بیوی حرفهای ثابت، لازمه کار است. اینها را در جلسه مشاوره بررسی خواهیم کرد.
مشاوره اینستاگرام برای تولید محتوای باکیفیت (عکس و ویدئو)
یک جمله معروف درباره ی محتوا همیشه در بین افرادی که صاحب کسبوکار اینترنتی میباشد که این جمله، عنوان مقالهای بود که بیل گیتس معروف در سال 1996 در وبلاگ شخصیاش منتشر کرد.
محتوا پادشاه است.
اهمیت محتوا از همین یک جمله، آن هم از زبان بنیانگذار مایکروسافت بهخوبی پیدا میباشد. در جلسه مشاوره اینستاگرام این موضوع بهخوبی بررسی شده و نکات لازم برای تولید محتوای باکیفیت در قالب پست، استوری، ویدئو (ریلز) و متن نویسی (کپشننویسی) گوشزد خواهد شد. همچنین انواع منابع برای دسترسی محتواها معرفی خواهند شد.
تکنیکهای پست گذاری
حتما برایتان رخداده است که گاهی پستهایتان بازدید فوقالعادهای دارند و گاهی این اتفاق رخ نمیدهد. در مواقعی که بازدید مناسب نصیب شما میشود، احتمالا بهصورت ناخودآگاه کارهایی را انجام دادهاید که این امر باعث دیدهشدن بیشتر محتوای شما شده است. مهمترین نکات پست گذاری برای شما بازگو خواهد شد.
هشتگگذاری اصولی
هشتگ یکی از بخشهایی است که در هنگام انتشار محتوا، میتواند جهت مناسبی به محتوای ما بدهد و ورودیهای مناسبی را برای ما بگیرد. نحوه استفاده اصولی از هشتگها (چه هشتگهایی بزنیم؟ چه تعداد هشتگ و …) در جلسه مشاوره اینستاگرام بازگو خواهد شد.
جذب فالوور به روشهای ارگانیک (رایگان)
یکی از بزرگترین دغدغههای صاحبین پیجهای اینستاگرامی، تعداد فالوورهای آنها میباشد. جذب فالوور مخصوصا در ابتدای راه کمی دشوار به نظر میرسد و هزینههای گزاف تبلیغات و … برای جذب عموما توجیه ندارد. پس باید به سراغ جذب فالوور به روشهای رایگان برویم و پیجمان را تا حد مطلوبی رسانده و سپس سراغ تبلیغات برویم. در جلسه مشاوره اینستاگرام چندین روش جذب فالوور بهصورت رایگان ارائه شده تا از هزینههای بدون نتیجه، خصوصا در شروع کار، جلوگیری شود.
فروش همه چیز است
تعداد فالوور یک دغدغه درست برای صاحبین پیج اینستاگرامی است، اما همه چیز نیست. تجربه نشان داده حتی پیجهای زیر 500 دنبالکننده هم درآمد خوبی را کسب کردهاند و همه ی این موارد به بحث تبدیلکردن برمیگردد. شما بهعنوان صاحب یک کسبوکار باید به دنبال ایجاد اعتماد و تبدیل یک کاربر به خریدار باشید. اولویت شما باید فروش باشد. این فروش است که کسبوکار شمارا زنده نگه خواهد داشت. شما اگر صدها هزار دنبالکننده داشته باشید اما نتوانید تبدیل لازم را انجام دهید، این تعداد فالوور چه سودی برای شما خواهد داشت؟
البته مطمعنا یک پیچ با چندصد هزار دنبالکننده فروش خواهد داشت، اما اگر از آن در حد یک پیچ با چند هزار دنبالکننده بهره ببریم، به نظر شما ضرر نکردهایم؟ مسلما جوابتان مثبت خواهد بود. پس فروش اولویت بالاتری نسبت به تعداد فالوور خواهد داشت. در جلسه مشاوره اینستاگرام سعی خواهیم کرد، روشهای مناسب تبدیل کاربر به خریدار را باهم بررسی نماییم.
مشاوره اینستاگرام برای تبلیغات
زمانی که به یک برنامه منظم و پایدار رسیده و بهخوبی بتوانیم کاربران را به خرید مجاب نماییم، گستردهتر کردن کسب و کارمان میتواند گزینه ی مناسبی جلوی رویمان باشد.
تبلیغات یک روش بسیار سریع برای خروج از گمنامی و گسترش کسبوکار است و البته باید بگویم میتواند عاملی سریع برای ورشکستگی شما باشد.
در جلسه مشاوره متدهای تبلیغاتی، پیداکردن پیجهای مناسب برای تبلیغات، نحوه بستن کمپینهای تبلیغاتی، تست بنرهای تبلیغاتی و … بیان میشود و ابزارهای تحلیل پیجهای تبلیغاتی در اختیار مخاطب قرار میگیرد.